Mrb arkadaşlar bi konuda sizden yardım isteyecem
bir öğrencinin 2016-2017 dönemi stajyer ücreti için mahkeme kararı geldi fakat 2018 mart ayın bu öğrenci dilekçe verip staj ücreti ödemesini yaptım mahkemenin vermiş olduğu ücret ile benim ödemiş olduğum ücret bayağı bi fark var yani şuan bunu ne...