Aslın da amacım kimseyi şikayet etmek gibi değil tabi idare ile görüşsem şikayet gibi algılanıyor öyle bi şeyinde olmasını istemiyorum
Bir kaç defa ima ettim tavır yapmaya başladı bi kendisi bayan çok bi seyde demek istemiyorum ama nereye kadar böyle bilmiyorum
Saolun burda sizlerin...