Konu Sahibi
bir sonraki Maaş...Ahmet bey bir sonraki maaşta 4 gün SGK +Maaş+Yol Parası keseceksiniz. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım ben şimdiye kadar
Evetbir sonraki Maaş ında 4 gün eksik ve sgk da e bildirgesinide 4 gün eksik Yaparsak sorun kalmıyor Anladığım bu doğrumu anlamışım
Teşekür ediyorum Çok Sağolun Hayırlı Cumalar
Teşekür ediyorum...Ahmet bey bir sonraki maaşta 4 gün SGK +Maaş+Yol Parası keseceksiniz. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım ben şimdiye kadar
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.