Şuan merkezden ödeme durumu yok. En azından duyuru yayınlanırdı. Daha önce de bu şekilde gecikme yaşanmıştı. HYS den faturaları temin edemezseniz bağlı bulunduğunuz Telekom İl Müdürlüğünden abone...
İçeriğin tamamını görüntülemek için
Özel Üye olmanız gerekmektedir.