Arkadaşlar kolay gelsin, kişinin maaşından kişi borcu kesilmesi doğru bir uygulama mıdır acaba ?
Dilekçe ile iznini almak şartıyla...Arkadaşlar kolay gelsin, kişinin maaşından kişi borcu kesilmesi doğru bir uygulama mıdır acaba ?
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.