günaydın arkadaşlar eylül ayında hafta sonu icap nöbeti olan bir doktorum 08-16 saatleri arasında mesai dışı çalışma yapmış ve 16 dan sonraki icap parasını talep etmekte mesai dışı yönetmelikte...
İçeriğin tamamını görüntülemek için
Özel Üye olmanız gerekmektedir.