Öneri | İstek ve Şikayetler Özelden soru sorulması hakkında

kenanyılmaz

Mutemet Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Eylül 2014 10:59
Mesajlar
1,587
Puan
78
Konu Sahibi
Arkadaşlar daha önceki zamanlarda da belirttiğim gibi forum yöneticileri olarak özelden soru sorulmaması konusunda çeşitli uyarılarda bulunmuştuk. Bunu yapmamızda 2 önemli sebebimiz var ..
1...
İçeriğin tamamını görüntülemek için Özel Üye olmanız gerekmektedir.
 

Üye

Misafir
aynen hocam ben özelden cevap vermiyorum sizlerde vermeyin hee özel konular olur tamam ama soru cevap burada olmalı.

Bu sırada kenan hocam sizi gören cennetlik nerelerdesiniz boyle :)
 

kenanyılmaz

Mutemet Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Eylül 2014 10:59
Mesajlar
1,587
Puan
78
Konu Sahibi
ben hep buralardayım da sadece okuyorum ve takip ediyordum..inzivaya çekildim bir süre :D
 

Çevrim içi üyeler

Şu anda çevrim içi üye yok.

Son 10 Premium Üye Olanlar

Online istatistikleri

Çevrim içi kullanıcılar
0
Çevrim içi ziyaretçiler
278
Toplam ziyaretçi
278
Geri
Üst Alt