Mutemet Arşivi rapor ve doğum izni

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ferhat
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ferhat

Misafir
Konu Sahibi
1- doğum izin süresi bitip 30 gün rapor alan öğr.üy.nin kur-gel ödeneği bir defalık mı kesilir. Aldığı her raporda kesilmeye devam edermi (5 gün-10 gün)
 

Kadir Ates

Mutemet Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Şubat 2015 09:45
Mesajlar
280
Puan
18
Konum
Üniversite
Çalıştığınız İl/İlçe
İstanbul
Bir yılda 30 günü geçen raporlarda geçen her günü kesersin.

Hastalık izni kullanılması, tedavi kurum veya kuruluşlarında yatmak suretiyle tedavi görülmesi ve 6245 sayılı Harcırah...
İçeriğin tamamını görüntülemek için Özel Üye olmanız gerekmektedir.
 

Çevrim içi üyeler

Son 10 Premium Üye Olanlar

Online istatistikleri

Çevrim içi kullanıcılar
3
Çevrim içi ziyaretçiler
132
Toplam ziyaretçi
135
Geri
Üst Alt