Merhabalar kolay gelsin. Kurum 2. Müdürü memuriyet öncesi sigortası bulunduğunu, emekliliğe eklettirmeyi istiyor. Ancak kendisi iki türlü eklendiğini söyledi. Biri özel biri de memur gibi. Bu işlem nasıl oluyor bilgisi olan var mı ? Kendisi direk parayı yatırabiliyor mu ? Yoksa maaştan mı...