Hastanemizden yoğun bakım eğitimine giden personel için yolluk hesaplamam gerekiyor. Ancak görevlendirmede yol ve gündelik giderleri denilmiş. katılım bedelini de ödemek için, düzenlenen harcama talimatında katılım bedeli ibaresinin bulunması yeterli midir?