Mutemet Arşivi Yıllık İzin Soru/Cevap

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Üye
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Üye

Misafir
Konu Sahibi
[font=Tahoma, Geneva, sans-serif][font=arial, helvetica, sans-serif] Aday memurlara göreve başladıkları bir yıl içinde yıllık izin verilip...
İçeriğin tamamını görüntülemek için Özel Üye olmanız gerekmektedir.
 

Uğur Günay

Mutemet Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Mart 2016 14:06
Mesajlar
318
Puan
18
Yaş
36
Konum
SAĞLIK BAKANLIĞI
Çalıştığınız İl/İlçe
ARTVİN MERKEZ
arkadaşlar 4b li personelin 1 yıl çalıştıktan sonra sahip olduğu 20 günlük yıllık izin hakkı ertesi yıla devrediyor mu yoksa o yıl içinde tüketilmeli midir?
 

Çevrim içi üyeler

Son 10 Premium Üye Olanlar

Online istatistikleri

Çevrim içi kullanıcılar
2
Çevrim içi ziyaretçiler
308
Toplam ziyaretçi
310
Geri
Üst Alt