Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben çok anlamam ama bir tis yapmışlar 40 tane kanuna atif yapmışlar bu memur kanunları sadelesmesi lazim yok şu kanun yok bu kanun iyi oturup aksama kadar kanun araştıralım.
KBS de yarım zamanlı çalışma işlem kodu Eylül maaşını yaparken açılmamıştı. ben personel ücretsiz izinden dönmediği için maaşını geç yaptım o sebeple ben önce tam maaş hesaplatıp bordrosunu kaydedip maaş hesaplanmayan koduna çekerek manuel hesapladım ve MYS den ödeme emri oluşturdum. Ancak...
Tşk ederim Mehmet bey aslında Süleyman beyin dediği sebeplerden ötürü bende aile ve çocuk yardımında bir tereddüt ettim ama dediğiniz gibi yönetmelik her şey yarım diyorsa gerisini kurcalamak bana düşmez.. Sadece benim mantığıma göre vergi ve damga istisnaları ben tam uygulayacağım. Sigorta...
Mehmet bey bu işlemler kolay ama sorun çocuk yardımı kıst mı ödenir toplu sözleşme ikramiyesi, sendika kesintisi, vergi ve damga istisnaları nasıl uygulanır bu kalemler hesaplamayı bayağı etkiliyor ortada bir dünya saçmalık var. KBS bile 2 aydır yapamadı.
hocam hem ücretsiz izindeki gss'si, kıst maaşı uğraşmamak için 14 izni bitirip 15 başlasın diye düşündük tabi bu başvurudan sonraki aybaşı aklımı karıştırmıştı. teşekkür ederim.
Süleyman Kambuk hocam personel ücretsiz izinde 14.09.2025 tarihinde ücretsiz iznini bitirip 15.09.2025 tarihinde yarı zamanlı çalışmaya başlarsa 15.09.2025 tarihinde alacağı maaş tam mı olur yoksa yarım maaş mı alması gerekir.
Hocam son bir soru kişi 2024 kasımda çıktı 2025 marta ayına kadar GSS'nin hepsini 2024 Kasım katsayısına göre mi hesaplayacağız yoksa 2025 yılı katsayı artışını baz alacakmıyız ilgili olduğu aylarda