Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Mrb arkadaşlar,
1. derece Mühendis iken Şube Müdürü olan personele ek ödeme oranı 175 mi yoksa 190 mı ödenir , öht si de muallakta bu arada 175 veriyoruz onunda 195 olması gerekiyor diye kafamı karıştıranlar oldu. Yardımlarınızı bekliyorum