siz sadece fazla mesai brüt hesaplanan tutarı (gelir damga kesilmeden önceki tutar) ile net ödenen tutarı yazmanız yeterli. istisnayı uygulayın ama buraya yazılacak bir alan yok. sistem kendi hesaplıyordur muhtemelen. açıklama kısmına siz yine de istisnayı yazarsanız ilerde kontrol etmesi kolay...