musab Mutemet Üye Kayıtlı Üye Katılım 27 Nisan 2018 08:37 Mesajlar 62 Puan 18 Yaş 44 Konum sağlık Çalıştığınız İl/İlçe ERZİNCAN /MERKEZ Konu Sahibi 25 Nisan 2019 11:10 #1 Kolay gelsin arkadaşlar 4/d'li personel ( taşerondan kadroya geçen) yarım gün çalışacak maaş işlemleri nasıl olacak? şimdiden teşekkürler...
Kolay gelsin arkadaşlar 4/d'li personel ( taşerondan kadroya geçen) yarım gün çalışacak maaş işlemleri nasıl olacak? şimdiden teşekkürler...
musab Mutemet Üye Kayıtlı Üye Katılım 27 Nisan 2018 08:37 Mesajlar 62 Puan 18 Yaş 44 Konum sağlık Çalıştığınız İl/İlçe ERZİNCAN /MERKEZ Konu Sahibi 26 Nisan 2019 14:59 #11 elifalya' Alıntı: 1 aymı yarım gün çalışması aldı personel bizim personel 6 ay aldı yarım gün (ögleden sonra işe geliyor ) Genişletmek için tıkla ... bizimkide öyle.. Oyla 0 Downvote
elifalya' Alıntı: 1 aymı yarım gün çalışması aldı personel bizim personel 6 ay aldı yarım gün (ögleden sonra işe geliyor ) Genişletmek için tıkla ... bizimkide öyle..