- Katılım
- 23 Ocak 2019 13:06
- Mesajlar
- 5
- Puan
- 1
- Yaş
- 44
- Konum
- maliye bakanlığı
- Çalıştığınız İl/İlçe
- ankara7çankaya
Konu Sahibi
İşçi (Taşerondan Geçen) TIS ten kaynaklanan 45 günlük ucretsiz izni kullandı. Temmuz 20 de başladı. Temmuzda verilen 5 günluk ikramiyeyi alır mı ?
Moderatör tarafında düzenlendi:
Maaş Referans Tabloları