Tam olarak hangi statüde çalışıyorlar?Aile bakanlığında ek dersli olarak çalışanlar için program elinde olan varsa paylaşabilir mi?
Yani ücretli öğretmen gibi mi?Bir yıllık bakanlık onayı ile çalışıyorlar ger yıl onay alınıyor devam etmeleri için
Hocam.bir çok ek ders ücreti ile çalışan var...Aile bakanlığında ek dersli olarak çalışanlar için program elinde olan varsa paylaşabilir mi?
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.