Değerli arkadaşlar işe başlama yılı olarak 2008 8.ay sonrası ve öncesi şeklinde personel 2 ye ayrılarak 2008 öncesi için 90 diğeri için max 57 gün verilmesi gerekmiyor mu? Bu konuda elimde...
İçeriğin tamamını görüntülemek için
Özel Üye olmanız gerekmektedir.