Çözümlendi | Kilitli Rapor Alan İşçiye ait e-vizitede Raporun görünmemesi

Bu Konu Çözümlendiği için Kilitlenerek Mesaj yazılmasına kapatılmıştır. Konuya ait sorularınız için Yeni Konu açmanız gerekmektedir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hanif

Mutemet Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
06 Kasım 2018 20:15
Mesajlar
351
Puan
198
Konum
Sağlık bakanlığı
Çalıştığınız İl/İlçe
düzce
Konu Sahibi
Personel temmuzda 3 gün rapor almış.Fakat vizite onayda personelin raporunu göremiyorum.Ne yapmam gerekiyor.Yardımcı olabilirmisiniz.
 

Halil Tuğrul SÜMER

Site Yöneticisi

Yönetici
Katılım
30 Eylül 2014 10:45
Mesajlar
18,900
Çözümler
191
Puan
2,263
Yaş
59
Konum
Balıkesir-Edremit
Bakanlık
Millî Eğitim Bakanlığı
Millî Eğitim Bakanlığı
Çalıştığınız İl/İlçe
Balıkesir/Edremit
Personel temmuzda 3 gün rapor almış.Fakat vizite onayda personelin raporunu göremiyorum.Ne yapmam gerekiyor.Yardımcı olabilirmisiniz.
TC Kimlik...
İçeriğin tamamını görüntülemek için Özel Üye olmanız gerekmektedir.
 

hanif

Mutemet Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
06 Kasım 2018 20:15
Mesajlar
351
Puan
198
Konum
Sağlık bakanlığı
Çalıştığınız İl/İlçe
düzce
Konu Sahibi
aslı özlüğe gitmiş:biz vizite onay yapıyoruz mutemetlik olarak. 3 gün görünüyor raporu. tc kimlik ile sorguladım görünmüyor.
 

Halil Tuğrul SÜMER

Site Yöneticisi

Yönetici
Katılım
30 Eylül 2014 10:45
Mesajlar
18,900
Çözümler
191
Puan
2,263
Yaş
59
Konum
Balıkesir-Edremit
Bakanlık
Millî Eğitim Bakanlığı
Millî Eğitim Bakanlığı
Çalıştığınız İl/İlçe
Balıkesir/Edremit
aslı özlüğe gitmiş:biz vizite onay yapıyoruz mutemetlik olarak. 3 gün görünüyor raporu. tc kimlik ile sorguladım görünmüyor.
Dip Not:Maaş...
İçeriğin tamamını görüntülemek için Özel Üye olmanız gerekmektedir.
 

Halil Tuğrul SÜMER

Site Yöneticisi

Yönetici
Katılım
30 Eylül 2014 10:45
Mesajlar
18,900
Çözümler
191
Puan
2,263
Yaş
59
Konum
Balıkesir-Edremit
Bakanlık
Millî Eğitim Bakanlığı
Millî Eğitim Bakanlığı
Çalıştığınız İl/İlçe
Balıkesir/Edremit
Bu arada da e-vizite sistemine kendi mailinizi güncelleyin ki rapor alanlardan haberiniz olsun.. Durumu çözdüğünüzde dönüş yaparsanız konu çözüldü olarak işaretlenecektir.
Kolay gelsin
 

Halil Tuğrul SÜMER

Site Yöneticisi

Yönetici
Katılım
30 Eylül 2014 10:45
Mesajlar
18,900
Çözümler
191
Puan
2,263
Yaş
59
Konum
Balıkesir-Edremit
Bakanlık
Millî Eğitim Bakanlığı
Millî Eğitim Bakanlığı
Çalıştığınız İl/İlçe
Balıkesir/Edremit
Eğer yinede göremezseniz aylık bildirgede 3 gün rapor alan personelinizii, 01-istirahat kodu ile eksik gün bildirmeniz yeterli. Tabiiki 2 gün işveren ödeyip 1 gün raporlu gösterdikten sonra...
İçeriğin tamamını görüntülemek için Özel Üye olmanız gerekmektedir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Çevrim içi üyeler

Son 10 Premium Üye Olanlar

Online istatistikleri

Çevrim içi kullanıcılar
1
Çevrim içi ziyaretçiler
267
Toplam ziyaretçi
268
Geri
Üst Alt