Konu Sahibi
Arkadaşlar diyelim kişi 3 Mayıs ile 10 mayıs arası rapor aldı. 11 i iş başı dendi. Bu raporun sisteme girişini en son ne zaman yapmamız gerekir ?
Site Yöneticisi
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.