- Katılım
- 28 Mart 2017 23:48
- Mesajlar
- 54
- Puan
- 158
- Yaş
- 42
- Konum
- Tarım ve Orman Bakanlığı
- Çalıştığınız İl/İlçe
- Ankara/Kızılcahamam
Konu Sahibi
4B sözleşmeli personellerin yıllık izni...arkadaşlar 4b lilerde kullanılmayan yıllık izinler yanar mı yoksa seneye aktarılır mı?
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.