- Katılım
- 09 Kasım 2018 16:26
- Mesajlar
- 44
- Puan
- 18
- Yaş
- 38
- Bakanlık
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı
- Çalıştığınız İl/İlçe
- KARAMAN/ERMENEK
Konu Sahibi
hocam bizim personel pazartesi sevk almış çarşamba günü hastaneye gidecekmiş. pazartesi ile salı günü işe gelmeyeceğim diyor. Bu hakkı var mı...
Site Yöneticisi
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.