Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
13 günlük mart maşını ödedik ama bildirgeyi yetiştiremedik.
cezai yedik artık uzatma olabilir mi?
bildirgeleri sgk müdürü gürüştüm bir çok hastane göndermemiş.
hocam şimdi öyle bir şey ki bende 5 taşeron kalemi artı 6 7 tanede diğer maaş kalemi var birde etti 13 14 maaş kalemi bu kadar maaş kalemi çok 2 kişiyiz nasıl yetişecek kısıt maaş yaptık...
İçeriğin tamamını görüntülemek için Özel Üye olmanız gerekmektedir.
valla cenap bey bir ceza yemiştim dedimki sgk mutemetin yanına gideyim yardım eder kaldırtır bir şekilde nereye adam kendi ödediği sgk ceza dekontunu gösterdi bana sallayan yok yani
Halil hocam
idareciler söyledim yetiştiremedik haberleri var.
onlarda memnun değil bu uygulamada
yapacak bir şey yok artık top sgk
ya keser yada bu seferlik uzatır.
Allah hepimiz yardımcısı olsun.
İçeriğin tamamını görüntülemek için Özel Üye olmanız gerekmektedir.