Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
PERSONEL SEKMESİ
Bu sekmede birimde çalışan personel bilgileri tanımlanmalıdır.
Tanımlama yapılırken ETİKET sütununun benzersiz olması gerekmektedir.
VARDİYA SEKMESİ
Bu sekmede birimde dönecek vardiyaların tanımı yapılmalıdır.
Her vardiya koduna karşılık gelen çalışma saatinin...
Ahmet Değirmenci Kullanıcımız yeni bir kaynak oluşturdu:
Genel Cerrahi Servis Nöbet Hazırlama Programı - Genel Cerrahi Servis Nöbet Hazırlama Programı
Bu kaynak hakkında daha fazla bilgi ...
Yapılması gereken bir değişiklik olursa ilgilenirim.
Herkese iyi çalışmalar.
FHZ hesaplama için yeni alan açılmıştır.
Eski sürümde herkes için FHZ Gün Sayısı 4,75 iken, 7. sürümde hesaplama sekmesinden FHZ AZAMİ GÜN SAYISI alanına veri girişi yapılarak ünvana ait FHZ gün sayısı otomatik olarak...
Programı kullanacak arkadaşlara kısaca bir kaç uyarı yapayım;
1- Programda Dönemi seçtikten sonra o ay için resmi tatil günlerini dönemin altındaki sekmeye yazacaksınız.
2- Veri Girişi bölümünde personelin bilgilerini girdikten sonra ÇALIŞILMAYAN GÜN SAYISI kısmına resmi tatiller hariç...
15/05/2019 Tarihinde işe başlayan sürekli işçi 01.11.2019 Tarihinden itibaren askere gitti kalan tediye ödemesi nasıl hesaplanır?
(Not:2.ödenen tediye 6,71 Gün, 3.ödenen tediye 13 gün üzerinden yapıldı)
Askerlik nedeniyle 07/08/2019 tarihinde kurumdan ayrılan personel için, Ağustos döneminde 2 günlük kesenek bildirmiştim.
Aynı personel 09/09/2019 tarihinde göreve başladı.
Şimdi aynı personele 6 günlük daha kesenek vermem gerekiyor.
Ancak Kesenek Sistemi aynı aya ait kesenek bildirildiğinden...
bbilgin02 Teşekkür ediyorum. Yalnız SGK ile görüştüğümde personeli istirahatli olarak düşünmemiz gerektiğini bildirge 0 yapılması gerektiğini parayıda SGK'dan rapor bitiminde toplu şekilde alacağı söylendi.
Mahsuplaşma durumu olmadığı için böyleymiş.
Personelimiz bu ayın 07.07.2019 tarihinden itibaren doğum öncesi izne ayrıldı öncesinde çalışabilir raporu almış, 11-12-07.2019 gibi doğum olacakmış, şimdi bu izinde oluğu 3-4 aylık süreçte ücret ödemesi, sgk bildirimi vb. süreç nasıl olacak bilgisi olan arkadaşlar varmı teşekkürler.