Konu Sahibi
375 SAyılı khk ile taşerondan kadroya alınan personellerin emeklilik duurumlarında alacakları tazminat ve maaş hesabı ile ilgili bilgisi olan var mı acaba?
Site Yöneticisi
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.